Jawa 350 typ 634

Technická data

Restart Jawa 350 typ 634

Restart Jawa 350 typ 634-7

 

 

JAWA  350 typ 634 technická data

 

 
TYP MOTORU 633-4
Druh dvoudobý,zážehový,tříkanálový,s vratným vyplachováním
Počet válců 2
Uspořádání válců stojaté,příčně vedle sebe,šikmo vpřed skloněné o 25°
Vrtání 58 mm
Zdvih 65 mm
Objem válců (ccm) 343,47
Objem kompresního prostoru (ccm) 20,9
Stupeň komprese 9,2
Maximální výkon 20k (14,7kW) /5250 ot/min
Maximální točivý moment 29,4 Nm/4250 ot/min
Maximální otáčky Ot/min 5750
Střední pístová rychlost 11,37 m/s při 5250 ot/min
Časování rozvodu
SO/SZ 59°00´ před HÚ/59°00´ za HÚ
PO/PZ 58°30´ před DÚ/58°30´ za DÚ
VO/VZ 73°30´ před DÚ/73°30´ za DÚ
Karburátor Jikov 2926 SBDb
Hlavní tryska 98
Volnoběžná tryska tryska 55
Poloha reg. jehly šoupátka pro záběh 3. zářez shora
Poloha reg. šroubu směsi pro záběh uvolněn o 0,5 otáčky ze zavřené polohy
Poloha reg. jehly šoupátka po záběhu 2. zářez shora
Poloha reg. šroubu směsi po záběhu uvolněn o 0,5 až 1,5 otáčky ze zavřené polohy
Čistič vzduchu suchý,z mikrofiltračního papíru,v tlumiči sání
Chlazení motoru vzduchem,náporové
Mazání olejem,smíchaným s palivem
Mazací poměr pro normální provoz 1 : 30
Mazací poměr pro záběh motoru 1 : 25
Spojka typ Jawa 633-1,lamelová v olejové lázni
Počet hnacích lamel (s obložením) 5
Počet hnaných lamel (ocelových) 4 + 1
Ovládání ruční pákou
Průměr spojky 125 mm
Primární převod dvojitým válečkovým řetězem,66 článků 2x3/8´´ x 3/16´´ (2x9,525x4,77)
Převodový poměr 1,62 (47/29 zubů)
Převodovka čtyřstupňová,s ozubenými koly ve stálém záběru,se zubovými spojkami,bez poloautomatického vypínače
I. převodový stupeň 3,16 (19/12 x 24/12 zubů)
II. převodový stupeň 1,88 (19/12 x 19/16 zubů)
III. převodový stupeň 1,33 (19/12 x 16/19 zubů)
IV. převodový stupeň 1,00 (přímý záběr)
Řazení rychlostních stupňů postupné,nožní pákou na levé straně
Sekundární převod jednoduchým válečkovým řetězem,128 článků,1/2´´x5/16´´ (1x12,7x7,75)
Převodový poměr sek. převodu 2,89 (52/18 zubů)
Celkové převodové poměry I - 14,82;II - 8,81;III - 6,24;IV - 4,68
Spouštěcí ústrojí mechanické,nožní pákou
Převod spouštěcího ústrojí 2,77
Převod pohonu rychloměru 2,40 (12/5 zubů)
Elektrická zařízení
Elektrická soustava dynamobateriová
Jmenovité napětí 6V
Akumulátor olověný,označení 3MO 14
Napětí/kapacita akumulátoru 6V/14Ah
Uzemnění el. soustavy minus pól
Dynamo Jawa,šestipólové,označení D 634/00
Napětí/výkon dynama 6V/75W
Počet zapalovacích cívek 2
Primární napětí zapal. cívky 6V
Zapalovací svíčky (původní označení) PAL 14-8,popř. PAL 14-9,neodrušené
Koncovky kabelů zapalování stíněné
Regulátor napětí dvoucívkový,s odporem
Napětí/výkon 6V/75W
Označení regulátoru PAL Magneton,443 116 401 64
Nastavení počátku nabíjení při otáčkách 2200 ot./min.
Pojistka el. soustavy dva kusy - 15A a 8A
Kabely el. zařízení automobilové SYA a kabelové šňůry SYY barevně značené
Průřez kabelů 0,75 až 1,5mm2
Žárovka hl. světlometu 6V,35W/35W,dvouvláknová
Parkovací žárovka ve světlometu 6V/4W
Žárovka koncové svítilny 6V/5W
Žárovka brzdového světla 6V/15W
Žárovky kontr. světel a osv. rychloměru 6V/2W
Žárovky ukazatelů směru 6V/15W
Vzdálenost kontaktů přerušovače 0,3 až 0,4mm
Předstih zážehu 2,7 až 3,2 mm (2,8mm přesně) před HÚ
Vzdálenost elektrod svíčky 0,6 až 0,7 mm
Podvozek motocyklu
Rám dvojitý,trubkový,uzavřený,s kyvnou zadní vidlicí
Typ rámu 634-4
Přední vidlice teleskopická,s vinutými pružinami a kapalinovými tlumiči
Max. odpružení př. kola 150mm
Zadní vidlice kyvná,s dvěma odpružovacími jednotkami s kapalinovými tlumiči
Max. odpružení zadního kola 80mm
Kola s paprskovým výpletem
Paprsky kol průměr 3,5mm,závit M4,36 kusů v jednom kole
Tlumič záběru pryžový,v zadním kole
Brzdy dvě,nezávislé,čelisťové,mechanické,ruční na přední kolo,nožní na zadní kolo,s nýtovaným obložením
Průměr brzdových bubnů 160mm
Šířka/délka brzdových čelistí 35/135mm
Celková plocha předních brzdových čelistí 97 cm2
Celková plocha zadních brzdových čelistí 97 cm2
Rozměr předního ráfku 2,15B x 18´´
Rozměr zadního ráfku 2,15B x 18´´
Rozměr přední pneumatiky 3,25 - 18´´
Rozměr zadní pneumatiky 3,50 x 18´´
Pneumatiky montované se vzdušnicemi stejného rozměru
Hmotnosti a zatížení
Hmotnost motoru 50 kg
Hmotnost stroje bez náplní 155 kg
Hmotnost náplní a výstroje 12 kg
Pohotovostní hmotnost 167 kg
Max. užitečné zatížení 180 kg
Max. zatížení př. kola 103 kg
Max. zatížení zadního kola 244 kg
Max. celková hmotnost motocyklu 347 kg
Jízdní výkony a spotřeba paliva
Maximální stoupavost s plným zatížením I - 35%,II - 18%,III - 10%,IV - 5%
Max. rychlost ve skloněné poloze 120 km/hod
Maximální rychlost vsedě 110 km/hod
Brzdné dráhy
Při zatížení dvěma osobami z rychlosti 40km/hod pouze zadní brzda 14m s novým a 16,7m s ojetým obložením
Při zatížení jednou osobou z rychlosti 40km/hod pouze přední brzda 13,3m s novým a 18,5m s ojetým obložením
Při zatížení jednou osobou z rychlosti 40km/hod pouze zadní brzda 17,6m s novým a 18,0m s ojetým obložením
Při zatížení jednou osobou z rychlosti 60km/hod oběma brzdami 16,2m s novým a 20,4m s ojetým obložením
Spotřeba paliva při rychlosti 80km/hod dle ČSN 4,2 l/100km
Nejmenší průměr zatáčení 3,5m
Maximální hladina hluku 84dB
Rozměry motocyklu
Max. délka/šířka/výška 2080/710/1065 mm
Rozvor/světlá výška 1390/130 mm
Výška sedla/držadel řidítek 810/1058 mm
Náplně
Objem nádrže na palivo 16l,z toho rezerva 2,5l (benzín BA 90,olej míchaný do paliva M2T nebo M6A)
Objem oleje v převodovce 1,2 l (olej PP90)
Objem tlumičového oleje v tlumičích
Přední vidlice (v každém tlumiči) 140 ccm
Zadní vidlice (v každém tlumiči) 47 ccm
Tlak vzduchu v pneumatikách
Při zatížení jedním jezdcem: vpředu/vzadu 0,12/0,15 MPa
Při zatížení dvěma jezdci: vpředu/vzadu 0,12/0,21 MPa